Obserwatorzy

wtorek, 24 lipca 2012

Zabawy z programem do obróbki zdjęć

Nie mam pomysłu na nowe zdjęcia a i światło na podwórku mi nie dopisuje :(
Wkrótce mam zamiar zrobić sesję jednej z moim koleżanek :d
Dzisiaj dodam fotki, które nie były udane i które przerobiłam w programie Viev NX 2
Niestety, niektóre zdjęcia trzeba trochę poprawić ;]
Mam do Was pytanko ;p Jakie książki możecie mi polecić?

przed:
 po:
 Dodałam kontrastu. Rozjaśniłam drzewa a także wzmocniłam kolor nieba i rzeki.
przed:
 po:
 Wyostrzyłam zdjęcie i zmieniłam kolor na czarno-biały, aby nie było widać efektu słońca, który sprawiał, że twarz modelki była czerwona. Sprawiłam również, że słońce na lewym policzku nie odbija się. 
przed:
 po:
Nie ma wielkiej różnicy pomiędzy tymi dwoma zdjęciami. Pierwsze było nieostre, więc dodałam ostrości. Kudły Yogiego z lewej strony były lekko prześwietlone, więc je skontrastowałam. Dodałam koloru ustom modelki oraz językowi Yogiego ;d
 przed:
 po:
 Na pierwszym zdjęciu lewa strona jest bardzo przyciemniona, ja ją rozjaśniłam. Dodałam kolorku drzewom oraz niebu. Podkreśliłam chmurę po lewej.
I ostatnia już dzisiaj poprawka :]
przed:
 po:
  Ta poprawka nie jest aż tak widoczna. wzmocniłam tylko maść kota oraz okolice oczu.
Jak widać można bardzo dużo zrobić za pomocą programu, ale to nadal nie to samo co naturalne zdjęcie. Która podobała wam się najbardziej?

12 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się zdecydowanie ostatnie zdjęcie. Nawet po przeróbce wygląda na naturalne i świetnie nadaje się na tapetkę mojego komputerka :) :P
    http://nastoletnia--moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. PS: zależy, jakie książki lubisz, ale mi bardzo podobały się:
    -Niebieskie Nitki: O 16 letniej Lince, która ma kłopoty z rodzicami i musiała zamieszkać z...(!) - dramatyczna, ale dobrze się kończy.
    -Naznaczona i pozostałe części: Tu już sama musisz dojść - tu bardziej o zjawiskach nadnaturalnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zamierzałam przeczytać Naznaczoną, ale jak piszesz, że fajna to może zacznę :3

      Usuń
  3. Super przerobiłaś te zdjęcia :)
    Najbardziej podoba mi się pierwsze i ostatnie :D
    pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze 1

    http://juliaola-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mówiąc całkiem dobrze wyszło Ci to przerabianie ;) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ostatnie zdjęcie najlepsze :)
    A co do książek to polecam ci "Wilk" i "Wilczyca" Katarzyny Bereniki Miszczuk (mi się bardzo spodobały, szczególnie ta druga - kocham <3), a oprócz tego to nie wiem.. zależy co lubisz.. Może "Heroina"? No na serio nie wiem, wszystko zależy od gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely patterned dress :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna przerobka jest zdjecia pierwszego

    OdpowiedzUsuń
  9. no no nawet fajny ten program ;D
    też musze poprawiać zdjęcia bo światło wychodzi nie za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie z kotkiem jest najładniejsze ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń