Obserwatorzy

poniedziałek, 3 września 2012

Girl in the hat ♥

Ostatnio coraz bardziej powątpiewam w to czy komuś podobają się moje zdjęcia. 
Wiem, że popełniam dużo błędów i niektóre moje zdjęcia są nudne, przereklamowane.
Po prostu moim aparatem nie potrafię zrealizować pomysłu, który narodził się w mojej głowie.
Nie potrafię nim oddać magii, która jest w mojej wyobraźni.
Człowiek z talentem potrafi to zrobić bez dobrego aparatu, lecz i tak w pełni nie odtworzy tego co jest w rzeczywistości.
Najwyraźniej nie mam talentu. Robię przeciętne zdjęcia, które może zrobić każdy. 
Jaka jest wasza opinia?
Czy jest sens dalej prowadzić bloga oraz fanpage'a?
Może gdy poduczę się trochę, przeczytam kilka książek, porozmawiam z kimś doświadczonym... Może wtedy poprawię jakość zdjęć.
Dzisiaj tylko 3 fotki.



16 komentarzy:

  1. może zapisz się na zajęcia z fotografii w DK ? : )
    Muza w tle jak zwykle pierwsza klasa !!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdj. ;D .
    Zapraszam do mnie. skomentuj .;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ;D. Wiesz, najbardziej w twoim blogu podoba mi się muzyka w tle :) Kiedy siedzę w necie, to włączam sobie twój blog, mam w zakładce go i wchodze na inną stronę i słucham se twej muzy, bo bardzo mi się podoba i nie muszę jej zmieniać bo cały cza leci. Dodaj jeszcze trochę muzyki :) Dzięki, powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa pierwsze zdjęcia są genialne. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :P
    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia nie są brzydkie. Więcej są naprawdę ładne! Wiedze uzupelniaj co szkodzi ci na przeszkodzie? Ja sama caly czas to robię. Popracuj i poczytaj o kadrach bo to bym zmieniła. Nie obcinaj tak kończyn i będzie ok. PoZdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie zachwyca ;) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki, że dodałaś piosenki, a zwłaszcza Eminemka <3. Wiesz, patrzyłam sobie pytania na Zapytaj.onet.pl i było twoje pytanie związane z blogiem. No to ja se weszłam i nagle piosenka. I tak zostało ;D Na Zapytaj mam nick : JustinBieber3 < to konto koleżanki bo oddała mi konto>
    Widzę, że lubimy podobne piosenki ;D Też często słucham tych piosenek ale musze je znajdywać , zmieniać itp. a tu od razu mam i se słucham HITÓW ;D
    Pozdro, ślicznotko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia nie są złe, wiadomo, że poczytać i nabrać doświadczenia nie zaszkodzi, ale nie ma się czego czepiać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci kapelusik :)
    Zapraszam do mnie - autograf Potterowej ciamajdy, która zamieniła się w prawdziwego bohatera ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne te zdjęcie :D Fajny kapelusz ;P. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest sens, zdjęcia dobrze Ci wychodzą. Potrzeba tylko odrobiny inspiracji ♥

    OdpowiedzUsuń