Obserwatorzy

środa, 25 lipca 2012

Bubbles ♥

Ostatnio na moim blogu pojawiły się komentarze od osób spoza granic Polski raczej wszyscy nie rozumieją co piszę xD
Zacznę pisać również angielsku. Oczywiście można przetłumaczyć bloga na język angielski za pomocą Tłumacza Google, ale on tłumaczy wszystko dosłownie. Ja nie zabraniam, więc jeżeli ktoś chce to proszę bardzo :3

Recently on my blog appeared comments from people outside Polish borders and virtually all don't understand what I write. I begin to write also in English. Of course you can translate my blog into English using Google Translate, but he explains it all literally. I don't forbid, so if anyone wants...:3

Dzisiaj dodam kolejne fotki Marysi. Niestety wszystkie dziewczyny, którym chcę zrobić sesję odkładają to -.- Mam już jedną umówioną, więc może coś z tego będzie ;)

Today I will add next photos of Mary. Unfortunately each girls who I want to take a photos - defer it -.- I have one girl agreed upon so maybe be something ;)






 I takie "funny" na koniec :)
 And this "funny" for end :)
 Ok, lecę przygotować jutrzejszą notkę, bo jutro będę miała mało czasu... See you ^^
Okay, I'm going to do tomorrow's post, becouse tomorrow I will not have many time. See you ^^ 

9 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :D A z tłumaczeniem to dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie.
    Oczywiście mam do ciebie kilka pytań. wydaje mi się, że najlepiej byłoby pogadać na gg, to mój numer : 43438836

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok ;) zaraz napiszę.
      nawet jak będę niedostępna napisz pytania a ja postaram się na nie odpowiedzieć :3

      Usuń
  3. Marysia jest ładna, ale szkoda, że nie pokazała oczu :/
    Też chcę być Twoją modleką.! ;) Powiedz, gdzie mieszkasz.? :P

    nastoletnia--moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach z sesji "In the garden" bardzo ładne jej oczy wyszły :)
      mieszkam w okolicach Tarnowa w Małopolsce :P

      Usuń
  4. These pictures are amazing! I love bubbles, so much fun! Thanks for checking out my blog, hope we stay in touch!
    Popcornandpersephone.Blogspot.Com
    Ally xoxox

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł z językiem angielskim na blogu :) No i widać, że znasz go dość dobrze.
    A zdjęcia świetne ; ))) I czekam na te kolejne sesje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much for visiting and following my blog! Follow you too)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, śliczne zdjęcia (jak zawsze zresztą) :3 najbardziej podoba mi się 5 i ostatnie ^^ zapraszam do siebie: http://league-villains.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń