Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2012

Powitanie + trochę natury w makro ♥

Witam :) Założyłam tego bloga, choć miałam pewne wątpliwości, bo nie wiedziałam czy ktoś będzie zainteresowany moją twórczością :3 Mam na imię Justyna, pochodzę z małej miejscowości w Małopolsce i przez pewien czas chodziłam na warsztaty fotograficzne, więc wiem co nieco o fotografii. Mój sprzęt nie jest za dobry, ale nie jest też najgorszy :) Aparat poniżej to mój Nikon COOLPIX
Dzisiaj dodam zdjęcia natury w opcji MAKRO. To mój ulubiony styl.














4 komentarze:

  1. Ja oczywiście będę czytać (raczej oglądać) twojego bloga i zdjęcia :D o masz na imię justyna, tak samo jak moja siostra :))
    A co do zdjęć to są one po prostu boskie! Naprawdę, ja takich ujęć nie umiała bym zrobić... Najpiękniejsze jest to z biedronką, ale już sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. słonecznik cudowny <3 zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam (a raczej jestem) pod wrażeniem... masz wieli talent!

    OdpowiedzUsuń